Grillning... Nope

Hejsan hoppsan har typ nyss vaknat och ska strax gå ner och ge mina katter & mig själv lite mat :)
Sen ska jag nog lägga mig i soffan och bara rå stirra på tvn ett tag antar jag.
Blev inge grill kväll i dag eftersom Jessica blev magsjuk helt plötsligt, så hon ligger på akuten...

Hoppas du kryar på dig Jessica hjärtat :* <3

I alla fall så har jag köpt en flintastek som jag skulle grilla i kväll, så nu är fråga va fan gör jag med den?
Kanske bjuder hit nån och grillar jag i stället, nej de orkar jag inte tror jag hahaha.
Justja på tal om mat så kom jag på en sak jag glömde skriva i går, och som jag är skit glad över!
Jag har gått ner 4 kilo! Fatta 4 kilo bara så där, jag vet inte ens vad jag gjort liksom.
Kanske inte ska göra så mycket speciellt då, för jag har inte ätit eller motionerat rätt direkt.
Men fan de är ju bra en då, så nu (när jag snart är vid min målvikt) jävlar ska jag fixa detta!
Nej nu måste jag gå ner och ha något i magen annars hungrar jag i hjäl snart ;)
Puss puss :*


"Old"pic


Kommentarer
Marre säger:

Snygg din blogg blivit :-D. Ska vi göra länkbyte sen?:) tänkte de eftersom jag börjat följa din blogg:).

2011-08-13 | 14:07:10
Bloggadress: http://marresliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback