Hemma

Jaha då va man hem kommen från Sågmyra,på vägen hem blev de Borlänge så va ju in på New Yorker oxå.
Måste bara säga ett stort TACK till pappa som betalde, jag ska ge honom pengar för lite av de sen.
Hade inte mycket löst med mig, men ändå tack i alla fall pappa de va jätte snällt av dig,
Och hade en jävligt trevlig dag med honom också, få umgåsas lite med far är aldrig fel heller :)
Här kommer bilder på de jag köpt, inte så jätte bra bilder för de är taget med cam, men de är bilder i alla fall.

Röd tröja: Lager 157, 80:-
"Jeans" koftan: Bubbleroom outlet, 249:-
Byxor: Lager 70 insjön, 299:-
Ljus rosa linne: New Yorker, 49:-









Så där va tycks?


Nu ska jag ringa Jimmy hade jag tänkt och se om man kan få leka med honom och kanske dom andra :)
Annars blir de att lägga sig och glo på några av alla 50 filmer man nu har inför skaffat ;)
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback