Massa besök!

Hejsan, i dag har jag haft besök av Axelina och Catrin efter frukosten ett tag :)
Vi satt och lyssna på musik och löste korsord, sen dampa vi ju som vanligt också hahaha.
Sen när dom två drog kom Josse & Stefan på besök med hunden per, och sen är mammas Per här,
Och han har med sig sin dotter Matilda, och så nu kom Jimmy och sa hej och tog en kaffe också.
Så i dag har vi haft besök hur mycket som helst, men de är skönt då har jag sluppit vara själv hela dagen.
Blir väl att åka ut på byn med Jimmy, Stefan & Josse sen antar jag, så får vi se vad natten bjuder på sen ;)
Nu ska jag vara mer social med alla människor som är här, skriver nog mer i natt :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback