Massa filmer! :O

Hejsan, i går blev de att åka ut med Jimmy, eller ut och ut vi åkte till Mini och Sebbson (stavning?)
När vi kom dit va Dalan där, och dom skulle tydligen prata om något så Stefan & Josse kom också.
Sen satt dom väl där och pratade ett tag och sen började vi prata om något helt annat :P
Efter Dalan åkt kom Peder ist, eller ja Dalan kom tillbaka i typ en kvart men sen va de bara vi andra.
Sen hade Mini & Sebbson en massa filmer dom ville bli av med så alla satt och kolla vad dom ville ha.
Då sa jag "Men ta de ni vill ha så tar jag resten eftersom jag inte sett så mycket av de här"
Så ska knäppa kort sen ska ni få se hur jävla många filmer de blev, ja de blev en del i alla fall.
Men de gör mig inget, jag vill se massa filmer som alla andra sett så de här är en bra början ;)
Vi satt i alla fall hos dom till ungefär 2 i går och kolla på tv och för de mesta bara pratade.
Sen åkte jag hem och sov, jag va faktiskt jävligt trött kände jag när jag kom hem så de va bra.
Nu har jag i alla fall varit ner och ätit frukost för typ en timme sen och nu så ska jag klä på mig lite,
Och då menar jag lite, de är så jävla varmt ute så de blir nog shorts och ett linne bara :)
De är väl ungefär 24+ ute, eller man kanske lägger sig i solen så man har något att "göra"...
Aja får se vad jag hittar på nu och sen, för jag har ingen aning blir väl att åka ut med Jimmy & dom :)
Nu ska jag ta och plocka undan lite skit i min hylla så jag kanske får plats med mina filmer.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback