NU! Sågmyra!

Jaha de blev tidigare än tänkt de här, så nu bär de strax av till Sågmyra  med pappsen då :)
Han skulle bara duscha och äta frulle sen hämtar han upp mig, gud va glad jag är hihi!
Tar med mig en frukt och en bonaqua päron på vägen, ska faktiskt börja bli nyttigare.
Har suttit och tänkt på de att jag får sluta ge upp, så nu blir de bara godis på helgerna.
Sen ska jag börja gå ut och gå igen för de har jag tappat helt tyvär, och självklart lite workout också.
Får se hur de går denna gång då, men de ska nog funka om jag kanske får lite hjälp på traven bara.
Nej nu ska jag måla om en nagel från i går och sen invänta pappa.
Puss puss :*


Dagens outfit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback