Rubrik saknas

Hejsan, jag sitter just nu i köket med Axelina & Mange och typ ser dum ut, har inget att göra.
Axelina sitter och andas choklad lukt på oss och Mange sitter och kladdar på ett papper.
Vad tror ni jag gör? Jo jag facebookar som vanligt, men nu ska jag måla naglarna :D
Efter de ska jag va social med dessa puckon, sen får vi se om man får något kaffe besök senare.
Catrin kommer säkert förbi sen och kanske Jimmy eller Stefan & Josse också, får väl se haha.
Förlåt också för att jag inte skriver lika mycket, men jag har inte haft nått att skriva om direkt.
Sen har jag inte orkar heller, känner inte för de just nu bara, men jag komemr nog i gång snart igen :)
Sen när inte min nya header är klar så känns de lite väderlöst, äsch palla klaga nu ska jag logga ut.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback