Trött

God morron eller nåt, sitter vid tv nu och ska lägga mig och vila framför den en stund tror jag (a)
Blev ju inte tidigt i säng i går direkt, efter vi hade kommit hem så va vi inne i 20 minuter kanske,
Sen åkte vi och träffade Jimmy.R och pratade med honom en stund, eller ja en timme haha.
Efter de åkte vi hem igen och då hade jag skit ont i ryggen så jag la mig i sängen för att vila den.
Sen började jag bli trött och då va klockan typ 6 eller nått haha, men sen vid typ 7 blev jag som tröttast.
Catrin sov inte kvar hon åkte hem vid ungefär 7 någonstans, hon ville låta mig sova för hon va pigg.
Men jag kunde i alla fall inte somna efter hon hade dratgit de tog ett tag, men jag somna tillslut :P
I dag har jag bara ätit frukost och lagt mig i soffan, fast nu blir de ut på äventyr snart haha.
Ska ner till stan och möte min flickor och tre av oss har en överaskning till den fjärde ;)
Så nu ska jag dra på mig lite bättre kläder och vänta en stund och sen åka :)
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback