Brist på annat

I brist på annat så hittade jag en lista som jag tänkte göra, med andra ord får man reda på lite mer om mig :)
Antigen ska man lägga ut bilder med lite tet elelr bara skriva en liten bit om varje punkt :)
  • Frukost bordet
  • Bästa vännen/vänner
  • Favorit låt
  • Dagens outfit
  • Familjen
  • 5 sanningar
Frukost bordet.



Detta finns på mitt frukost bord.
Oboy+Mjölk
Gustafs korv
Smör
Proviva Blåbär

Bästa vännen/vänner.

Okej jag har faktiskt 4 stycken som är dom mest underbaraste mot mig, alla på olika sätt :)
Lägger ut bilder på dom så ni får se vilka flickor som tillhör mig ;)

Jessica, Catrin, Axelina, Linda <3





Favorit låt.

Haha ja de finns många låtar som jag gillar, men jag kan lägga in några som jmag lyssnar på mest eller nått :P

Lillen - Ett tillsammans



Adele - rolling in the deep



R-Kelly - The World's Greatest



Lars Winnerbäck ft Miss Li - Om du lämnade mig nu



De va väl lite grann av vad jag gillar, men de är en jävla större baldning än detta haha.
Gillar de mesta med musik.

Dagens outfit.



  • Ett marinblått bas linne.
  • Gråa slappa mjukisar
  • Sockor

Familjen.



Detta är min familj. Pappa pobaff (Thomas) Mamma Kina Ason (Karina) Sandra & Stefan :D
Sandra & Stefan är bara min halv syskon igentligen emn de tänker jag inte på eftersom dom har funnits för mig ända sen jag föddes liksom. Saknar detta men tyvär är ju mamma & pappa skilda. Men de går ändå :)

5 sanningar.

1. Jag har varit förlovad i 6 månader förut.
2. Jag har varit "emo"
3. Jag tycker jag sjunger lite bra (a)
4. Jag har varit med barn
5. Jag är beroende av mycket (inte knark!)


Så där de va väl kul... eller? I brist på annat så gör man fan de mesta.
De är ju ett till inlägg här då har ni lite mer och läsa också haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback