24-12-11

God Jul kära läsare!
Jag gick upp för ungefär 3 och en halv timme sen och åt lite jul frukost med Sandra, Mamma & Per.
Sen efter de blev de att färga håret och duscha och nu har jag satt mig i soffan med min kära syster :D
Ska alldeles strax fixa mina naglar, gjorde inte de i går, inte håret helelr som ni märkte haha.
De blev så sent alltihopa så gjorde inte ens några pepparkakor! Aja de är som de är, jag överlever.
Så jag får fixa naglarna nu i stället, håret ska bara torkas och plattas sen är de klart de också.
Efter de blir de att sminka sig och sen är man klar för dagen, och sen är de bara resten av julen som ska göras!
Vet inte om de är så mycket skrivande i dag, men tror inte att de är så många som läser heller haha.
Men vi får väl se, lägger nog ut lite bilder på julen och så sen i alla fall, i fall de är nån som läser :)

Hoppas ni får en bra och härlig jul allihopa! :D

Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback