FAME!

I gonna live forever, i gonna learn how to fly!
Har suttit och kolla på Fame nu som går på 5an den senaste timmen eller hur länge den nu hållt på haha.
Den är faktiskt rätt bra för att vara så gammal, jag rekomenderar den till er faktiskt :)
Så just nu medans jag kollar inväntar jag också min far, så hinner nog inte se klart den så får göra de sen.
Jag ska i väg vid 5 med pappa till Ö&B och säkert nån annan stans jag vet inte, vi får se helt enkelt.
Efter de blir de nog lite mat och sen vette fan, har ingen aning om vad jag ska göra i dag faktiskt.
Men men får väl se vad som händer, nu ska jag dra på mig mascara, kissa och sen fortsätta vänta.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback