Från 05.20 - 13.40

Då sov jag, fatta jobbigt!
Va ute till klockan 05 i natt ungefär, de va rätt jobbigt kände jag sen när jag kom hem, innan va de lugnt.
Fast jag ska väl inte klaga jag hade jävligt roligt i går, jag va med Popé, Osar, Catrin & Emma.
Emma är Popés brud och jag måste säga att den tjejen är helt klockren bara, + i min bok får hon i alla fall!
Nej jag hade verkligen skit roligt i går, träffa nytt "folk", umgås med gamla polare, de va bara härligt!
Kanske ni förstår eftersom jag va med dom från 23.30 typ tror jag till klockan 05 liksom haha.
För jag åkte ut me Jimmy vid tio tiden först men han ville hem sen så då åkte jag med dom andra i stället.
Catrin åkte med mig och Jimmy sen drog hon till Timothy, sen när jag åker med Popé fick vi hämta henne.
Haha min lilla loppa och alltid "krångla", men de gör inget älskar henne ändå, jag måste ju ;) haha
Aja somnade kanske vi nästan halv 6 i morse och sen vaknade jag nu för en timme sen typ, hoppsan!
Måste gå ner och äta brunch för jag håller på att svälta ihjäl här i min kära säng tyvär.
Måste släppa ut dom där förbannade katterna också, dom håller väl på att få damp där ner nu haha.
I dag har jag ingen aning om vad som händer riktigt än men jag tror jag kanske ska hälsa på Timothy.
Han har ju flyttat hit igen så kanske ska förbi honom och säga hej eller något tänkte jag.
Eller ja de beror på om febern jag har försvinner, gör den inte de blir jag hemma hela dagen :(
Aja skit sak samma ni får vet mer sen vad jag ska göra, nu måste jag fan äta något innan jag dör!
Puss puss :*

Kommentarer
ida säger:

vad har du för msn så kan jag väl skicka där? :)

2011-12-11 | 18:42:04
Bloggadress: http://wiktorssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback