Frisör salong + bodega "ala mama"

Hejsan hoppsan!
Nu har jag och mamma kommit hem efter mötet, och nej de va inte ända till nu om ni trodde de hehe.
Mötet tog ungefär en och en halvtimme, och jag höll på att spricka av ilska under mötet.
Orkar inte förklara varför men de gick inte riktigt som de va planerat tyvär, men men jag löser de sen.
Efter mötet va i alla fall ner på stan, och medans mamma va in på apoteket sprang jag och skulle handla.
Men tyvär hade jag inte tillräckligt med pengar så jag får hämta ut de i morron i stället när jag har mer.
Sen fastnade vi inne på de där jävla apoteket så jag höll på att slå ihjäl dom där inne, ooh va arg jag va.
Jag va ju arg sen mötet så de va ju inte bättre när dom höll på att sega och tog mediciner och så -.-
Aja sen har vi varit till Sandras katter och matat dom och städat lite där så de blev lite finare.
Och nu har vi äntligen kommit hem och nu har mamma gjort mat, kan ju säga att jag är ganska hungrig!
Efter all stress i dag och jag inte har hunnit ätit lunch så kan jag säga att man blir jävligt hungrig.
Nu är maten klar och när vi har ätit ska mamma klippa mig, de kan behövas nu, de va ett tag sen.
Så nu ska jag gå och äta och sen fixa håret så lägger jag in ett inlägg med om hur de blev sen.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback