Frukost time!

God morron typ.
Sitter i sängen och kollar på tv och ska strax dra mitt arsle upp och hämta lite frukost att trycka i mig.
Känner att jag är riktigt jävla hungrig så de är väl lika bra att äta något liksom haha.

I går vet ni ju at tjag gick och mötte Felice, de kändes riktigt skönt att träffa henne igen.
Catrin, Timothy & Linus.C komk och sa hej och sen gick vi till Hemköp och sen till snabbgross.
Satt där och tjocka oss lite grann och bara tänkte på gamla minnen och och pratade lite.
Sen drog alla hem och jag följde med Timothy hem en stund och chillade där bara.
Kom hem vid unge för 1 och sen glodde jag på tv med pappa till 4 ungefär haha.

Aja nu ska jag fixa lite grejer och sen äta, sen blir de nog att göra om designen i dag också.
Får se vad som händer men först och främst, äta frukost och klä på mig! hahaha
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback