"God morron" kära läsare

God och god kan man väl inte kalla denna morron kanske.
Ligger i sängen och har nyligen kommit hem från skolan, har haft möte md kuratorn.
På mitt förra möte sa dom att dom tyckte jag sulle ha ett möte, så de va väl bara och lyssna då.
Så nu har jag haft de och jag har ett till möte sen vid klockan 12 så ska vila lite innan de tänkte jag.
Därför ligger jag i sängen hehe, har min kopp kaffe med mig upp så jag inte somnar, utan bara vilar :P
Så jag ska väl göra de och invänta nästa möte, och där efter åker jag nog hem igen antar jag.
För efter mötet med kuratorn orkar jag inte koncentrea mig riktigt som jag borde göra tyvär.
Aja nu ska jag kolla facebook och dricka upp mitt kaffe sen vila då som sagt :)
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback