Hem ljuva hem

Ja vad ska jag berätta.
Operationen gick rätt fort faktiskt, jag kom dit på morgon och sen tog de kanske 15 min sen fick jag opereras.
Så hade jag jäte ont när jag vaknade och morfinen hjlpte inte ett piss, så blv lite sur -.- haha
Hade lite ont under natten och så men inte så mycket, fick smärtstillande när jag behövde de.
Sen fick jag äta glass också, fast de gick så där, levde mest på nyponsoppa under dagen/kvällen faktiskt.
Hade lite svårt och prata i början med de gick jävligt bra efter ett tag, de tyckte både mamma & doktorn.
Jag tycker bara att jag typ låter som Kalle Anka, eller nästan som om att man har en luftbubbla i halsen haha.
Sen va de svårt att sova för att mamma snarkade och min rumskompis lika så, så de va lite jobbigt.
Ja de va väl ungefär de som hände, så jag hade nog inte behövt vara så nervös som jag va märkte jag.

Kom hem rätt tidigt i dag, åkte till skolan och sa hej till Catrin och tog med henne hem ett tag :)
Sen efter hon drog så har jag typ sovit och ätit i mellan åt, orkar inte så mycket mer just nu.
De går och äta men de är inte så jätte lätt, och sen är jag snorig och de gör de inte bättre heller.
Men varför gnälla? När detta är läkt så kommer ja inte ha nå mer problem med halsen som tur är :D
Nu ska jag fortsätta glo på tv och sen får vi se vad kvällen bjuder på, och morgon dagen för den delen.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback