Hemma hos fadern

Stukad fot blev de på vägen.
Nu har jag äntligen landat efter den lilla stressen jag hade med att åka med mamma till Falun.
Hon va så stressad när hon hämta mig att jag blev de, hon smittar av sig alldeles för lätt.
Efter vi hade hälsat på Sandra tog vi oss till hedemora så mamma fick handla åt Per och så.
Sen när vi kom tillbaka till avesta så matade vi Sandras katter och härjade där en stund.
Och när vi va där lyckades jag stuka min fot fan när jag skulle försöka få tag på George -.-
Sen åkte jag hem till mamma och hämtade grejer sen släppte hon av mig hos pappa.
Hon kände att hon ville vara ensam en stund och bara få varva ner, därför åkte jag till pappa.
Jag menar efter all stress och nervositet den kvinnan går igenom så förtjänar hon de.
Så nu sitter jag här och funderar på vad man ska göra i kväll, har absolut ingen aning.
Jimmy kanske ska ut och åka men han va inte säker och ska han de följer jag med.
Fast gör han inte de då har jag som sagt ingen aning, så jag får se vad kvällen bjuder på.
Kanske en trevlig hemma kväll med pappa bara, om inte något annat dyker upp.
Nej nu ska jag slå på tvn och ta mig lite godsaker att äta och bara ta de lugnt.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback