Jag är hemsk...

Hur kan jag göra så här?!
Jag har nyligen kommit på att jag har svikit mig själv, inte lite grann utan rejält verkligen!
Jag har sagt heeeela december att jag ska köpa en chokladkalender och kolla på julkalendern.
Tror ni jag har gjort de? Nej! Hur fan kan jag, jag brukar alltid gör de, varje jävla år liksom.
Eller ja inte kolla julkalendern, bara om den är bra vill säga, men att köpa en chokladkalender missa jag.
Gud vilken besvikelse jag är för mig själv, de är nästan så att jag vill falla en liten tår faktiskt haha.
Nej men seriöst, jag har sagt typ "jag ska köpa en nästan gång", 2 jag tittar på stv play sen".
Men de har jag inte gjort haha, fy på mig verkligen, fy! Men va fan nog om de nu.


Sitter och kollar på tv och har nyligen lagt upp bilderna på dansen jag va på i går som ni ser :)
Vad tycker ni då? Ja som jag sa är de inte de bästa jag gjort men dom ser väl okej ut, right?
Ja får se, kanske ska ut och fota massa annat sen, så de kanske komemr lite andra bilder sen att titta på.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback