Lite piggare

I sängen hos pappa.
Sitter och kollar på tv och lägger in bilderna från i går, tänkte få de gjort, de blev ett par stycken haha.
Dom blev inte så bra eftersom de va mycket folk och lite plats och stog inte på de bästa stället direkt.
Men vad ska man göra, fick lite bilder i alla fall, sen blev minnet fullt så fick inte med allt jag skulle få med.
Så de gick väl så där i går, men tur som va gjorde de inget för Eve, så hon ska väl få bilderna snrt hon också.
Efter jag hade varit där då blev de att åka hem och vara hemma, jag va helt slut efter att ha stått i en timme.
Så jag la mig bara i soffan och slö kollade på tv igen haha, mamma och per satt och kolla med mig också.
Sen kände jag att jag inte ville vara där, så när pappa slutade vid halv 3 fick han hämta upp mig föst.
Så jag åkte med honom hem och sov här, därför är jag här nu, de är skönare här känns de som haha.
Synd att man måste vara själv men så kan de va, mamma jobbar ju så vill inte va hemma med per -.-

I dag har inte mycket hänt, jag vaknade vid 12-13 ungefär så har bara legat i sängen och slöat.
Vet inte ens vad dagen har att bjuda på, men är i alla fall lite piggare i dag så får väl se.
Måste äta något känner jag, men de är inte så lätt när tungan fortfarande är avdomnad och inte känner smak.
Lite måste jag få gnälla, för jag menar de avdomnade borde ju vara borta, de har varit så sen måndags!
Aja skit sak samma, nu ska jag klä på mig och gå och kolla vad de finns för ätbart i pappas kylskåp!
Puss puss :*




Lägger ut bilder på dansen sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback