Man ska icke sjunga med dålig hals

De gjorde jag nyss -.-
Japp sitter här hemma i köket helt själv och eftersom jag inte känner någon smärta så tänkte jag inte på de.
Mamma har sagt att tänka på min röst, och nu när jag är själv glömde jg de och har sjungit för fulla muggar!
De är lite torrt i halsen och de river lite i den, tur att de inte började göra ont igen bara haha,
*lättnadsuck*
Mamma och Per är och handlar och jag orkade inte följa med, mamma skulle julhandla och de kan ta timmar!
Hon gör de nu eftersom annars blir de massa stress sen eftersom jag ska till sjukhus och grejer haha.
Inväntar också Jimmy & Dalan som skulle komam förbi en sväng senare sa dom, fast jag vet inte när haha.
Dom ska få ta en kaffe och sen ska jag följa med dom ut en stund, jag fick de för mamma som tur är!
Hon sa ju att jag inte skulle, men då sa jag att de känns som om väggarna kryper på mig, då va de okej ;)
Tidigare i dag har jag också haft Axelina och Linda här på kaffe och dom har varit här å varit sociala typ.
Aja nu ska jag gå upp och lägga mig i soffan och kolla på tv en stund till de finns något annat att göra.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback