Oj blev en lång sömn

De va inte riktigt tänkt så hehe.
Sitter just nu i sängen och kolalr på tv och kollar lite på facebook, packar håller jag också på med typ :P
Om en liten stund kommer min mamma ringa och be mig gå ner, och då ska jag vara klar med allt.
Blir att sova hos henne i natt, så i stället för att åka fram och tillbaka så tar jag med mig grejerna nu.
Vi ska åka till Sandra och hämta Emson och spela lite med henne och sen åka hem igen.
Efter de får vi se vad dagen bjuder på, har ju sovit bort nästan halva dagen redan ju (a)
Va meningen att jag skulle gå upp vid 11 så jag skulle hinna packa och så utan stress, men aja.
Nej nu ska jag göra mig klar, mamma ringer nog när som helst och då är de lika bra att va klar!
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback