Overkligt...

De känns fan så...
Sitter just nu i soffan och tittar lite på tv men ska strax lägga mig i sängen eftersom jag ska upp 05.00!
Ska ju vara i Falun klockan 07.15 så de är bra om man åker i tid, kan ju säga att jag är lite nervös.
Vet att de inte är ett stor ingrepp men de är första gången jag ska opereras ju, så lite läskigt är de.
Men jag har mamma med mig som stöd så jag överlever, skönt att slippa vara själv liksom.

I dag har inte mycket hänt, varit med mamma och handlat lite grann och sen bara glott på tv typ.
Eller jag Stefan, Josse, Cazper och Josses två bröder Linus & Jimmy va här också och hälsade på.
Sen efter de har de bara varit lugnt hemma dag i dag, vilket har varit jävligt skönt haha.

Nej nu ska jag kolla på tv en stund sen ska jag fan lägga mig, känns lika bra så jag inte äter något.
Man blir jätte hungrig av antibiotikan och jag får inte äta efter klockan 12 i natt, så nu är de god natt!
Puss puss :*


Skriver mer sen när jag är hemma och har ork, ha de bra kära läsare puss!

Kommentarer
Pappa säger:

Tänker på dig <3 =)

2011-12-18 | 23:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback