Sjuklingen lever

Japp inte blir ni av med mig än ;)
I dag känner jag mig lite piggare än i går faktiskt, antibiotikan hjälper faktiskt väldigt mycket på dagen.
Lite sämre under natten, fråga mig inte varför, men jag vaknade flera timmar innan klockan och hade skit ont.
Ska ta medicinen ungefär 9.00-10.00 på morron, sen 16.00-17.00 på dagen och sen 20.00-21.00 på kvällen.
Men jag vaknade först klockan 6.00 och sen 7.30 och sen 8.20 och sen 9.30... de va rätt jobbigt!
Hade smått svårt att andas och hade svårare och svälja, så hopaps de inte blir så i natt igen bara.
Men just nu mår jag mycket bättre då, kan svälja och de gör inte så ont, de är jävligt skönt.
Sen har jag tyvär fått bismak i munnen av pencilinet och så har jag fått lite hosta, men de överlever jag.
Blir att göra de jag gjort hela dagen, ligga i soffan och bara ta de lugnt och kolla på tv typ :)

Vad ska ni göra i dag? Har ni några roliga planer att dela med er av? Hoppas ni har roligare än mig i alla fall ;)

Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback