Trevlig fortsättning och god morron!

Ligger i sängen och slöar.
Jag vaknade för kanske en timme sen men va nyss ner och åt lite frukost, blev lite sent i går.
Jag hade inte världens bästa dag i går men de funkade, jag tog mig i alla fall igenom dagen.
Vill inte gå in på vad de va som gjorde lite surt men de va lite saker som gjorde de surt i alla fall.
Och jag vet att de är tanken som räknas när man får julklappar, men fick inte mycket av de jag ville ha :/
Jag låter som en riktig bitter fitta jag vet! Men hade ni varit här i går hade ni förstått vad jag menar.

Nej nu ska jag vara glad! Jag lägger ut bilder på vad jag fick sen när jag lagt in bilderna och så på datorn vill säga :)

I går så va jag ut med Josse, Stefan, Cazper och Josses bror Jimmy och kollade lite på stan.
De hände inte mycket men de va roligare än att bara sitta hemma, även fast de va julafton.
Kom väl hem vid ungefär 1 eller något sånt tror jag, och då blev de läggdags direkt haha.


I dag ska jag.... jadu vad ska jag göra i dag? Vet inte, men jag vill leka med Popé och hans vänner haha.
Men blir de inte så så ska jag hitta nån annan att leka med, för jag vill inte sitta hemma i dag heller :P
Mamma kom nyss in med 4 julklappar till så ska väl öppna dom nu och se vad de kan vara för kul då.
Sen blir de lägga in bilderna och försöka planera dagen så jag får göra något roligt i dag också :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback