Ut i snön

Sitter och kollar på tv just nu.
Visst är de ovanligt? Hahaha, ska ut och åka med min bror senare, ja och självklart är Josse och Cazper med :)
Har nyligen gjort mig klar efter att ha duschat, ååh gud va underbart de va föresten, satt där 10 min extra (a)
I alla fall så har jag platta håret och sminka mig lite för ovanighetens skull, och nu är jag typ färdig.
Eller ja de va jag för ett tag sen haha, min kissar har fått mat också och nu är de läggdags för dom ;)
Nu ska jag måla naglarna så dom inte går av lika lätt och så, just nu ser dom förjävliga ut! haha
Skriver kanske mer sen när jag kommer hem, får se hur sent de blir och om jag orkar helt enkelt.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback