Mobbing.

Just nu, och de har varit så här länge, mobbas folk runt om i världen för en massa olika onödiga saker.
Dom kan mobbas för att dom har tandställning, krullig hår, för sin vikt och massa annat onödigt.
Jag undrar bara varför? Va är de för mening att trycka ner folk, jag har aldrig förstått varför.
Jag tror att ingen förstår de igentligen, jag tycker de är så förbannat dumt att ens hålla på så.
Jag tror som dom flesta, att mobbare mobbas för att dom själva mår dåligt innerst inne.
Är de inte därför så är de nog för att dom är dumma i huvudet och tycker de är kul av nån anledning.
Jag hatar mobbare och är emot mobbing och kommer alltid att vara de, och jag hoppas ni är de också?!
För er som är mobbade, lyssna på den förra låten jag la ut och sen dessa två jag lägger in nu.
Båda låtarna har riktigt bra budskap (samt den jag la ut innan) och jag har ett tips till er också.
Lyssna på dessa låtar och försök stå emot allt, lyssna på texten i dessa låtar så förstår ni nog vad jag menar.
Gör allt i eran makt och stå emot vad folk säger till er, ställ er i spegeln och va glada för vad ni ser.
För en sak är säker alla är unika och alla är lika värda oavsätt vad, glöm aldrig de!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback