Bistro Star

Kom hem för inte så länge sen nu, ungefär 10 minuter en kvart kanske :P
Va ute och åkte med Stefan och dom ett tag men hans bil strulade så vi åkte hem till Josse & Stefan ist,
När vi satt där så kom Jimmy förbi och tog en kaffe och snackade lite,
Sen vid 1 skulle jag till pappa på Star så Jimmy skjutsa dit mig :) (Tack Jimmy)
Ja efter se har jag bara suttit och väntat på Star, åt lite pizza också och sen drog vi typ,
Så nu sitter jag här hemma i pappas soffa och glor lite på tv och ska strax lägga mig,
Orkar nog inte vara uppe länge till, jag är rätt trött faktiskt...
Men nu ska jag som vanligt facebooka lite sen går jag och kramar kudden :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback