♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Nu tar jag mig och lägger in den sista dagen, jag vet att de tog ett tag men i alla fall :P
Jag kan ta och berätta om den gången jag mötte underbara Ewelina Eriksson första gången. Jag va ungefär 9-10 har jag för mig, jag va med min kompis Emilia då och hon sa att nån Ewelina skulle vara med. Vi satt och lekte med barbies när hon kom och hon och Emilia började bråka om vem som skulle vara vilken docka, då sa jag att dom skulle göra "icke picke pö" om de. Så de gjorde dom och Ewelina vann, Emilia va lite små sur hela den dagen. Sen gick hem till Ewelina och satt vid datorn och spelade Sims. Sen skulle Emilia hem och äta och jag blev jätte nervös över att vara med Ewe själv. Men de gick bra och flera dagar efter de va vi tre och sen va jag och Ewe jätta bra kompisar. Sen när man blev äldre då insåg jag också att hon va en av min bästa vänner. De är hon än i dag fast vi har glidit isär, men de ska de ändras på :D

Älskar dig Ewelina Eriksson <3


Haha gammal bild på henne så ser hon detta blir hon lite sur ;)
Puss puss :*

Kommentarer
ewelina säger:

vadå sur?! den va snygg ju, alla bilde rpå mig är snygga debbie ;) lär dig det!

jag älskar dig med! Vi får vara med varandra lite mer ju :D

2011-02-02 | 14:39:14
Bloggadress: http://nattstad.se/eeewee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback