Förbannad!

Kom hem för inte så länge sen , blev en kort dag i skolan i dag.
Gick hem till Jakob och Poppe efter skolan en stund sen skjutsa pappa hem mig för typ 10 minuter sen.
När jag kom hem skulle jag försöka få i gång min gamla dator och överföra bilder,
Först gick de åt helvete inget ville funka... Sen försökte jag en gång till då gick de,
Sen helt plötslig när jag stoppar i minnen dör datorn utan anledning :(
Fatta arg jag blir på den där jääävla skrothögen! Vill ju ha min bilder från den ju!
Men får väl försöka fixa de på nått annat vis om de går :O
Skaskita i de nu ochgå ner och ta nått och äta,
Senare kanske jag ska bowla med, Poppe, Jakke & kanske Catrin :)
Jag vet inte riktigt vad min rygg tycker om de och Catrin mår inte så bra så vi får se,
Annars ska jag bara över till Jakob en stund i alla fall :)
Men nu ska jag ta och göra min mat innan jag "dör" av hunger :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback