Fy fan va irriterande...

Jaha då låg man här i sängen igen, ensam som vanligt då... och sen spenderat dagen i soffan,
Kom hem efter skolan sen har jag bara varit utanför dörren typ 2 gånger eller nått.
Jag funderade på att ta en promenad men de orkade jag inte,
Sitter här hemma och skriver till lite olika personer jag inte varit med på länge,
Får man något svar? Nej... Och dom påstår att vi fortfarande är vänner och ska fixa tillbaka kontakten? Haha...
Jag kan höra av mig och så får man inge svar tillbaka, eller så hör dom aldrig av sig,
Vad är de för jävla stil igentligen, jag menar vad tjänar de till?
Blir trött på folk som säger att man är vän med dom å så hör dom aldrig av sig -.-
Men skit i de nu nu ska jag inte sitta och göra ett halvt inlägg om massa gnäll om sånt skit :P
I morron blir de skola, försöka hitta nån att vara med, träna inklusive promenad då,
Kanske går ner och solar också jag vet inte, ska kolla om jag har pengar först kanske haha
Eller så kanske jag tar och plockar undan lite när jag komemr hem och så,
De börjar nog bli dags så de inte ser så himla stökigt ut nå mer,
Aja jag får se vad som händer när de händer helt enkelt :P
Nu ska jag väl facebook nörda ett tag till och sen sova antar jag eftersom de inte finns nått att göra ändå :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback