God förmiddag :)

Tjenixen på er eller nått, fy fan vad jag hatar att gå upp sent, men ändå gör jag de,
Tycker dagen blir helt bortkastad om man går upp försent, tycker inte ni?
Har just ätit sen frukost, tänkte gå med mamma och handla med de orkade jag inte :P
Ska väl försöka hitta på något roligt i dag och försöka lägga mig i någorlunda tid,
Har ju praktik i morron och ska fan ta mig upp till den för en gång skull kanske,
De är nog dags att börja sköta den också, men skolan är ju i försig viktigare,
Så hellre att jag missar praktiken och är pigg i skolan än tvärtom :)
Nu ska jag väl som sagt försöka hitta på något att göra,
Men vet inte om jag orkar vara med nån, så de blir väl städning eller nått sånt kanske,
Kan nog börja behövas tror jag, byta lakan, dammsuga och massa sånt :)
Kanske slänger in lite träning också om jag känner för de ;D
Men men nu ska jag gå ner och prata med mamma för hon kom just hem från affären :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback