God natt

Jaha då har man kollat klart på filmen och satt sig inne på rummet då :)
Har suttit och pratat med mamma om att handla saker till lägenheten som jag flyttar till sen,
Men jag tänker inte börja handla förns jag är riktigt säker på om Jag komemr in,
Och sen hur allt går med pengar och om de blir en 1a eller 2a och allt sånt där också självklart,
Så jag har skrivit upp vad jag har och sen vad jag behöver så man vet vad man behöver,
Sitter just nu i sängen färdig för att sova för natten, men jag har ett problem...
Jag är inte ett dugg jävla trött och sen har jag världens mag ont så jag kan nog inte sova om jag skulle vilja,
Hatar fan att jag alltid ska må så här om kvällarna jämt!
Nu kommer jag säkert göra mamma besviken för att jag inte tar mig till praktiken,
Men då får hon bli de, för de här kan jag ju inte rå för direkt...
Fast på ett sätt är de kanske bra för då får jag mer tid att träna i morron,
Ja justja de är
Alla Hjärtans Dag i morron, roligt att man är "sjuk" då -.-
Men de gör inget, jag har ju ingen kille/tjej, och sen finns de ändå ingen och ragga på här ;)
Aja men nu ska jag facebook nörda och sen ska jag försöka ta och sova i alla fall :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback