Headline

Har inte hänt mycket i dag heller, men mer än i går i alla fall :)
Va och hälsade på Poppe efter skolan men de va inte länge,
Sen kom jag hem vid typ 17.45 ungefär och då va Stefan och Josse här också,
Vi satt och kollade på tv och pratade lite och så :)
Sen kom mamma hem vid 20.45 typ och så pratade vi lite med henne,
Och nyss åkte Stefan och Josse hem och nu sitter jag ensam i soffan igen :P
Mamma kommer väl snart och sätter sig så då får man lite sällskap haha
Nu ska jag lägga mig och vila lite grann så min mage lugnar ner sig,
Men får se om jag kan ligga som jag vill eller om ryggen säger i från,
Fan va problem man ska ha jämt -.- :P
Men nu ska jag se CSI Miami :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback