Oj oj oj

Fy fan vilken kväll, de börjar med en rätt lugn kväll med film och så sen blev de fart :D
Tack alla som var där till exempel, Catrin, Persson, Jonna, Svedlund, Erik, Wener, Frida och massa fler :D
Jag hade jätte roligt kan jag lova! De va jätte trevligt,
Fick skjuts hem av Svedlund, så nu ligger jag hemma i sängen och glor,
Jag facebook nördar som vanligt och chattar med Oscar :)
Ska väl ta och sova snart tror jag så jag är pigg i morron,
Då ska jag åka med mamma till Mormor och morfars "grav" :')
De va 6 år sen jag va dit, så de ska bli skönt att åka dit igen,
Vi ska dit efter som de va 11 år sen hon gicko bort då,
Aja inge mer demprimerande snacka nu :)
Nu ska jag nörda sen sova så,
Puss puss :*



Önskar att jag aldrig gjort så där mot dig, jag ångrar allt... Önskar de kunde vara vi igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback