Segaste dagen EVER!

Okej jag vet att jag brukar skriva att jag sitter vid tvn och datron rätt mycket,
Men i dag har jag suttit i den där jävla soffan och inte gjort ett piss verkligen...
Allstå jag förstår inte hur fan de går till igentligen :P
Fanns inget på tvn så jag pina mig igenom vissa pogram och datorn fanns de heller ingen roligt på,
Så denna dag har varit den segaste dagen
EVER på typ flera år tror jag!
Men inge mer snack om de där nu haha,
Satt i dag och försökte leta lägenhet tills jag ska börja skolan i sommar,
De gick inte så bra för mig faktiskt, kom på att jag måste prata med skolan om pengar först,
Sen vet jag inte riktigt hur stor lägenhet jag får ha heller så jag får vänta igen...
Men aja de blir ingen praktik för mig i morron heller tyvär,
Känns rätt så väderlöst att int kunna åka dit faktiskt...
Har så jävla ont i ryggen när träningen med sjukgymnasten kommit i gång igen,
Fast som sagt vill hellre vara pigg till skolan än praktiken eftersom nationella kommer snart i gång :/
Men jag tror nog att de går bättre i år eftersom vi har fått en liten blick på hur de kommer se ut i förväg :)
Så de går nog bättre än sist får jag hoppas :)
Men jag ska väl typ försöka tänka lite på vad jag ska hitta på med bloggen och så nu,
Kanske komma upp med en ny design eller nått mer roligt att skriva om, vad som helst :)
Sen ska jag ligga och tänka på mig själv också haha
Låter själviskt jag vet men jag funderar på vad jag ska handla och så när jag får pengar :P
Men men nu blev detta ett långt inlägg om typ massa skit bara så nu ska jag nörda Facebook :D
Puss puss :*


Lägger in en lite rolig bild bara för att :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback