Sova? Jaaa!

Hittade skjuts till slut till stan, fick bli mamma efter hon hade slutat :P
När man kom till stan så hämtade vi upp Linda för hon skulle med,
Sen efter att försökt fått tag på Poppe & Jakob så träffade vi på Julia :)
Men efter 45 minuters väntan så fick vi äntligen tag på dom :D
Dom hade varit nere i bowlinghallen och där va de ingen täckning så de förklarar saken,
Ja sen när vi väl va inne hos Jakob gjorde vi inte så mycket, ja Poppe & Persson va ju där också,
Vi satt och kolla på tv och Poppe & Persson spelade som vanligt ;)
Sen efter ett tag drog Linda ut och lekte med Axelina i stället :P
Vi har typ suttit där hela kvällen tills vi gick till Persson i några minuter,
Då skjutsade jag & mamma hem Juila, sen åkte vi hem...
Va tänkt att jag skulle sovit hos Jakob med Poppe,
Men så blev de inte för jag hade huvudvärk och började bli på tjurigt humör :/
Ville inte vara där då för jag har en tendens att ta ut mitt dåliga humör på folk...
Mamma fick käna av de lite i kväll men jag hade så ont i huvudet så jag orkade typ inte bry mig,
Varför kan de bli så att man är glad under dagen t.ex. sen helt plötsligt blir man as tjurig?
De är faktiskt rätt jobbigt för jag vill inte vara de mot folk ju,
Men just nu ligger jag i alla fall i sängen och ska snart sova så jag tar mig upp i morron :)
Är en "lång" dag i morron så man måste ju vara pigg tycker jag,
Klockan ringer 6.30 och jag snoozar till 6.45 sen är de frukost som gäller,
Sen ska jag fixa mig och härja och jag ska va i skolan klockan 8.15 eller 8.20,
Börjar klockan 8.40 och slutar 14.30 de är rätt jobbigt när man bara har tre olika lektioner om dagen -.-
Engelska, Svenska & Matte... De är SÅÅÅÅ roligt!!! (INTE)
Blev ju nästan en hel novel detta inlägg känns de som ;)
Men nu ska jag ta och kolla facebook lite och kanske slänga i väg nått sms sen sova :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback