Tråkigt...

Som vanligt sitter jag här i soffan med datorn i knät och glor på tv -.-
Jag hatar att vara sjuk, jag tycker de räcker för mig nu faktiskt!
Vill inte sitta hemma varje dag och bara glo på tv, de va skönt i början nu är de bara tråkigt,
Hoppas jag blir frisk till fredag så jag inte missar nationella,
Och jag vill inte vara sjuk på mitt sportlov heller för den delen,
Måste fan bli friks så jag kan ta mig till praktiken igen de känns rätt surt att inte vara där,
De känns som om jag typ dissar dom där på Pikaboo :O
Men men ska väl ta nå sånt där som är mot förkylning få se om jag blir av med de nån gång,
Jag har ju varit snuvig, hostig och haft ont i huvudet i bland i snart 2 månader!
De är rätt så jävla jobbigt efter 2 månader kan jag lova,
Men nu ska jag ta och göra mat, stretcha (stavning?), träna och sen hoppa in och ta en skööön dusch :D
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback