Trött...

Sitter hemma och glor på tv som vanligt haha,
Slutade tidigare än vanligt i dag men de va bara för att om man ville gå på mässa så fick man de,
Men jag gick hem till pappa i stället och sen skjutsade han mig till mamma när han skulle jobba,
Sen dess har jag setat här och bara trökat...
Ska ta och träna lite sen ska jag gå ut och gå hade jag tänkt också :)
Måste ju göra någonting för att få tiden och gå tycker jag,
Fast först hade jag tänkt och kolla lite på lägenheter innan jag börjar,
Måste ju ta reda på vad dom kostar och så till i sommar eftersom jag ska gå skola i borlänge :)
Hoppas man kommer in på de pogrammet jag vill gå bara :O
Men men nu ska jag ta och kolla runt lite :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback