Akuten...

Jaha efter bilresan med Stefan & Josse så blev de akuten...
Jag har vart med dom sen 6 i kväll och efter 8 började halsen svullna upp,
Sen så fick man ont i huvudet, luft strupen, lungorna och fick svårt att andas...
Så när jag kom hem så drog jag och mamma till akuten,
Vi trodde de va halsfluss men de va de inte :O
Så man fick ju bara hem och vila och knapra alvedon -.-
De som inte hjälper, de är ju skit bra (Y)
Detta står jag för och menar, detta sjukhus vi har suger P*UNG!!!
Hoppas dom fixar detta sjukhus annars tänker jag inte sätta min fot där igen,
Inte ens om jag får ett astma anfall, blir så trött på dom!
Men nu är jag hemma och vilar och tar den där jävla alvedonen...
Ska väl ligga vaken i natt också eftersom de inte finns nått att göra,
Och för att jag inte kan sova med smärta...
Så nu ska jag glo lite på tv och försöka bli trött...
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback