Brum brum :)

Jaha i går så skrev jag inte för min dag va rätt stressad, råkade ju somna i soffan...
Men när stressen försvann så hade jag kul!
Blev ju bjuden på party så jag åkte till Catrin i går & Acke va där sen åkte vi och hämtade Linda :)
Sen efter de fixade vi oss och sen drog vi till Erik där festen var,
Men jag kan ju säga vilken jävla rolig fest de va, roligaste på länge!
Tack till alla er som va där och hade kul med mig, och tack Erik för att du hade den festen :P
I dag har jag varit helt slut, Catrin kom och hälsade på ett tag,
Sen bråkade jag med mamma om mat, jag ahde nog inte bråkat om de om jag inte va mat tjurig :$
Men men jag ska väl typ ringa min bror nu och vara med han & Josse en stund och bruma runt :)
Fast nu ska jag äta upp min goda mat som jag äntligen fick sen (a)
Puss puss :*


Mumms! Potatis sallad och fläskfilé :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback