♥ Dag 12 – I min handväska.

Min handväska, ja den är svart och ganska stor haha. Jag har tyvär ingen bild att lägga upp och orkar inte fixa en nu heller. Men i min handväska finns all jag behöver, jag har inte med mig den över allt men åtminstonde till skolan och när jag ska sova över nån stans :) De jag har i den är, mediciner, smink, glasögonen, handkräm & och massa annat skit jag typ inte behöver :P Men what ever thats fit in there i have it ;) Haha e är en del onödiga saker som typ, massa gamla skol papper som jag inte orkat kastat ur. Men men de va väl lite om min handväska :P

Smyger in ett litet vanligt in lägg här under nu :)

Ligger just nu i sängen och funderar på vad jag ska glo på innan jag somnar,
Ska igentligen vara i skolan i morron men eftersom jag är sjuk blir jag hemma,
Tur att de bara är praktiken jag missar, hoppas jag kan gå till skolan på onsdag iaf.
Måste fan göra bra i från mig nu, vill inte sitta p IV ett år till :/
Men tur som va slipper jag göra provet som jag skulle ha pluggat tills vi börja,
Min kära lärare sa att jag redan hade G i biologi så de behövdes inte :D
Men back to the point nån som har en aning om vad man kan kolla på?
Jag har Scrubs säsong 1-4, Rederiet säsong 1, Glee säsong 1 och Entuorage säsong 1.
Sen har jag också Änglagård filmerna 1 & 2 :D
Nån som vet vad man ska välja kanske? För jag har ingen aning :P
Aja nu ska jag facebooka och försöka välja nått att se :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback