♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

Detta inlägg kom in lite sent jag vet men jag började på de innan tolv så de gills :)

Åååh detta minne kommer jag i håg som om de va i går, de va när alla a kompis med alla å hängde på Markusskolan. Så som vi alla va mot varann, gud va kul vi hade, jag glömmer fan aldrig dom tiderna. Men jag har ett specielt minne där i från och de va när jag träffade älskade Simone där. Hon kom dit och hade humöret på topp, hon hälsade på alla och presenterade sig. Hon va bra kompis med några andra som va där då också. Vi va väl kanske 20 pers som hängde där. Men hon stack ut från mångden med sitt humör och sin sång och ja allt! Men de jag skulle berätta va att första gången jag träffa henne och hon hälsa på mig så visste jag att vi skulle bli bra vänner och de sa hon till mig att hon också tyckt. Men de vi gjorde då de va underbart och jag glömmer de aldrig, hon börjar sjunga för oss och jag hänger på efter en liten stund, sen kommer fler in och den stunden vi hade med henne glömmer jag aldrig och de vi sjöng på va hallelujah :') Ååh jag gråter när jag tänker på henne men hon har de bra nu. De är mitt favorit minne någonsin! Inget kan toppa de kan jag lova.
Puss puss :*




Vi alla saknar dig hjärtat! <3 Hoppas du har de bra där uppe med din mamma nu.
Älskar dig grymt mycket! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback