♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Haha min favortifödelsedag... Ja de måste har varit när jag fyllde 10. Min mamma och pappa jobbade då på en krog som heter Trapper och dom hade byggt ett disco rum i källeren 1 år innan, så pappa frågade chefen snällt om jag fick ha kalas där vilket jag fick. Jag blev så glad att jag hoppade upp i taket typ. Jag bjöd lite vänner och så å även dom jag tyckte va populära då för att typ visa upp mig. (Ni vet hur man va när man va liten) Så hade jag en egen DJ, en kompis till pappa va de, han hade tagit med sig rök maskin och massa bra musik. Mamma stog i den lilla baren där och bjöd på cola och sånt. Sen fick jag vara DJ och fixa med rök maskinen. Jag hade jätte kul då och jag kommer i håg att mamma och pappa gav mig min fösta cd spelare då haha. Chefen kom ner och skällde för att de kom upp rök i restureangen också, dom hade öppet när vi hade kalas :P Ja de va nog min favoritfödelsedag, efter de har jag typ inte haft nå sånna kalas eller sånt. Men de va kul de va de faktiskt :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback