♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick

Ja de får bli när jag träffa min älskade bästa vän Catrin Lidström! :D
De va när jag skulle börja sjuan och ni vet man har typ så klass träff första dagen och då, tyckte jag väl att hon värkade snäll och så. Men jag märkte på ett litet sätt att hon ändå skulle bli min vän när hon lyckas spilla saft i hemkunskaps salen där vi satt och fikade med klassen. Efter bara några dagar fick vi kontakt och ända sen den gången har vi typ varit som systrar. Vi har så jävla många minnen, efter 4 år så har man de, vi har allt från att ramla på cyklar på en karneval till när vi tog hål i näsan. Vi har haft våra olika twister, en del twister, men ändå så har vi hållt i hop i snart 4 år :D Är så jävla glad att jag har henne, hon är fan de bästa som finns i mitt liv.
Catrin Lidström Jag Älskar Dig! <3
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback