♥ Dag 24 - 27

Förlåt att jag missat de har bara flugit ut ur huvudet på mig! Ska försöka komma i håg de jag lovar :)

♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
De som får mig att gråta de är nog mycket som man kanske ångrar eller som man saknar vad som helst. Men de som får mig att gråta är när jag tänker på Mormor & Morfar. Dom finns tyvär inte. Min morfar dog när jag var 2 år gamal och jag hann aldrig lära känna honom vilket va väldigt synd. Min mormor dog när jag va 6-7 år och jag glömmer aldrig den dagen mamma hämtar upp mig från lekis, när vi parkerar och har hoppat ur bilen sätter hon sig framför mig på huk och håller mig i armarna och säger "Mormor har dött". Självklart de första jag gör att gråta eftersom hon va min bästa vän. Men jag vet att dom finns vid min sida varje dag och stöttar mig. Har tyvär ingen bild på dom på denna dator men kan lägga in en senare :)
Egon Carlson & Inga-Britt Carlson jag älskar er! <3

♥ Dag 25 – En första. 
En första? Jaha vad fan ska jag skriva om de då? Nej jag har faktiskt ingen aning så den skiter jag i ;)

♥ Dag 26 – Mina rädslor.
Haha mina rädslor, ja de finns mycket jag är rädd för. Typ att bli lämnad och inte ha nån kvar i mitt liv, att jag ska hamna på gatan, men massa sånt här man vet inte kan hända så jätte lätt å så men i alla fall. Men nått som skrämmer mig oavsätt storlek är spindlar i bland. Fy fan va äckliga dom är när dom går där med alla sina ben och så nej fy fan!!! De är en rädsla jag har... Usch!




♥ Dag 27 – Min favoritplats
Min favoritplats? Ja ni jag ahr ju liksom bara åkt till Sthlm, Gbg, Eskiltuna ja de är typ dom ställerna :O Jag har varit på en Ålandskryssning en gång i hela mitt liv men tycker inte de räknas som att ha varit utomlands direkt. Så om jag har en favoritplats måste jag säga hemma eller Sthlm eftersom jag inte varit på så många ställen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback