♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Då var jag inne på dag 5 då :) Vad är kärlek?
Jag kan faktiskt inte säga att jag är helt säker jag är liksom 16 år bara, men de jag har fått upplevt av kärlek har varit allt mellan himmel och jord, de har varit bra och dåligt liksom. De jag har gått igenom är jag jävligt glad över även om de var dåligt, för som man brukar säga, man lär sig av sina misstag och dom misstag jag gjort har jag tagit till mig. Samma med om ens partner har gjort misstag så tar man till sig dom också så man inte gör dom eller faller för misstagen, förstår ni? Lite svårt att förklara men men. Jag tycker kärlek är något fint när man vet att de är äkta liksom, jag har vart med om äkta kärlek 2 ggr, men jag säger ändå att jag inte är säker eftersom jag har hela livet framför mig, men vad jag kan känna och säga nu är att de faktiskt känns så, jag vet inte om de var äkta eller inte men mitt hjärta sa de iaf, och jag önskar faktiskt att nån av dom två hade hållt, och att de inte var massa problem, eller vad som helst. Men jag är 16 år och jag ska inte sitta här och böla över de jag kommer säkert känna de igen. Men kärlek ska vara fint, underbart och när man ser den man gillar/älskar ska de pirra i magen och man ska små skämas lite när nån säger nått om paret, man ska bara vara sig själva och är man kär i varann så spelar de ingen roll hur man ser ut heller. Man kan bråka, men inte för ofta, bråkar man inte någon gång blir de för mycket kärlek och de låter konstig men de är inte bra de heller. Kärlek för mig är att han/hon ska vara rolig, omtänksam, lite söt, underbar & bryr sig inte om hur jag ser ut, utan att den också ser min insida, man ska ha de där lilla pirret i magen.
Ja de är hur jag ser på Kärlek i alla fall :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback