♥ Dag 6 – Min dag.

Jaha då ska jag dra min dag då :)
Vaknade i morse klockan 10, men låg och snoozade till klockan halv 11. Gick upp och tog ett äpple till en snabb frukost. Sen kom min pappa och hämtade mig och sjuktsade mig till Andreas min sjukgymnast, träningen gick väldigt bra, fick lite ont i ryggen men de har gått över lite grann. Sen gick jag upp till pappa och vänta en halv timme på att han skulle bli klar med sin träning där han va. Sen skjutsade han hem mig igen och då tog jag en macka och vad tror ni jag gör efter de? Jag lägger mig i soffan och somnar. Oväntat var ju inte de faktiskt eftersom mitt dygn har vänt på sig som fan :P Vaknade när mamma kom hem så från ungefär från 1 till 4 sov jag (a) Sen satt jag och kolla på tv, mamma gav mig lite mat vid tv. Så mitt arsle har suttit framför en tv sen 12 till typ 22 :/ Sen drog jag hem till Catrin vid 22 ungefär och här sitter jag just nu och kollar på henne medans hon noppar sina ögonbryn ;D De är typ vad jag gjort så vi får väl se vad vi gör i natt då :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback