♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

Ett ögonblick... Hmmm... Ja ett ögonblick var för ett år sedan då jag fick veta att jag va var gravid. Gjorde abort men de är i alla fall ett ögonblick jag minns. Jag hade väntat i tre månader för att kolla mig trodde inte att de va något allvarligt. Men de va de så jag va precis i sista veckan för att göra en abort. Jag kommer i håg hur hemskt jag mådde när jag såg ultraljudet, jag fattade inte att de va sant först. Jag ville behålla de men kunde inte göra med tanke på min skola som va skit jobbig då, (även nu), min dåvarande pojkvän, och ekonomin & massa annat. Jag visste att också att jag var för ung, jag tycker inte att de är fel att skaffa barn tidigt alls bara man vet att man kan ta hand om de på rätt sätt, men de kunde ju inte jag. Jag önskar att jag hade varit äldre och så, jag tänker på hon/han varje dag faktiskt. Jag tänker massa olika slags, tänk om... De va ett ögonblick i mitt liv som va både bra och dåligt. Många dömer en för fort när dom ser att man är gravid i ung ålder och de gjorde dom med mig också, men jag sket i vad alla sa då. Jag hade några som stöttade mig men de va inte många. När jag gjorde abort var jag väldigt rädd, jag minns att jag va sur för jag inte fick äta (gjorde skrapning) och när dom sätter på mig den där grejen över munnen minns jag bara hur allt slockar. Efter de minns jag hur jag vaknar och är jätte arg för jag vill kiss på en vanlig toalett, sen är de bara minnet från att jag äter och åker hem. De här ögonblicket glömmer jag aldrig med tanke på att de va nog de största som hänt mig.



Glömde att klockan var efter klockan 12 men körde detta ändå

Kommentarer
E säger:

Och varför valde du att skriva om detta?

Du förstår inte att en viss person mår jättepiss utav detta du skrivit om? Tänk efter på vad du skriver om innan du gör det nästa gång!!!

2011-01-08 | 20:22:41
Debbie säger:

Jag skriver om vilket ögonblick jag vill. Och den personen behöver ju faktiskt bara ge fan i att läsa.

2011-01-09 | 01:18:40
Bloggadress: http://debbiiieelandberg.blogg.se/
Debbie säger:

Och du tänk på att jag kanske också mår dåligt över de och de va ett av mina "bästa" ögonblick.

Och ist för att bara skriva ett E skriv hela ditt namn ist... Stå för de du säger



(Vet iaf vem du är)

2011-01-09 | 01:36:02
Bloggadress: http://debbiiieelandberg.blogg.se/
E säger:

Om du nu vet vem i tusan skogen jag är varför ska du då veta mitt namn?

2011-01-09 | 02:26:05
Debbie säger:

Ja får att de finn läsare och de visar att du mer vågar stå för vad du säger. Tycker faktiskt de bara är patetiskt att klaga, ge fan i att läsa bara så slipper man må dåligt

2011-01-09 | 02:36:38
Bloggadress: http://debbiiieelandberg.blogg.se/
ewe säger:

äckel människa att kommentera , vafan sluta bry dig så blir de lättare för er båda? Hennes blogg, då har hon rätt till att skriva om vad fan hon vill. Sen ditt smartass så kommer en IP adress upp när du kommenterar, o de råkar ju finnas program som man kan ladda hem som hjälper henne med att få reda på allt om dig.. get a fucking life o sluta lägg dig i andras.

2011-01-09 | 02:44:08
Bloggadress: http://www.nattstad.se/eeewee
Debbie säger:

Ewe de har du rätt i, min blogg jag skriver vad jag vill. Vill man inte se så läser man bara inte. Svårare än så är de. Jag vet nog vem de är så behöver inte ladda hem de där ;)

2011-01-09 | 02:46:58
Bloggadress: http://debbiiieelandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback