F*ck You :D

Jag och Catrin vaknade för typ en timme sen nästan, sitter nu och lyssnar på Cee Lo Green-F*ck You :D
Ska väl typ sminka mig snart och så, då känner jag mig vaken och levande :P
Vet inte vad vi ska göra i dag faktiskt eftersom vi inte orkade praktiken nån av oss...
Men jag ska dock tvinga ut henne på en promenad i alla fall :D
Sen när vi kommer hem igen ska jag träna lite så får hon göra vad hon vill haha
Hon bor ju nästan här nu så hon kan ju känna sig som hemma tycker jag,
För hon och mamma går bra ihop, mamma kallar ju henne sin förlorade dottern ;)
Men nu ska jag typ.... äsch jag vet inte ;)

Lägger in en dagens här :D
Dagens humör: Bra
Dagens mående: sjuk men annars prima
Dagens borde: Äta nått
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens smink: Foundation, puder & mascara
Dagens klädsel: jeggings, linne, strumpor & tjock tröja
Dagens personer: Catrin & Mamma <3
Dagens planer: Gå ut & gå och träna lite
Dagens vill ha: Massa olika
Dagens fundering: ??
Dagens beroende: Venne
Dagens tråkigaste: Att vara sjuk...
Dagens längtan: Helgen
Dagens superlängtan: SOMMAREN!
Dagens tidning: Solo
Dagens låt: Cee Lo Green-F*uck You :D

Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback