God natt..... Zzzz

Jaha då ligger man i sängen och ska sova då hade jag tänkt, men kan berätta lite vad jag gjort i dag :D
Ni har väl antagligen läst att jag va hos Irene och bada och umgåtts med henne :P
Efter de åkte jag ut med min bror & Josse, de hände inte så värst mycket på stan men hellre de än att sitta hemma,
Sen när jag kom hem så la jag mig i sängen rätt fort för att få lite värme,
Sen skriver Catrin på facebook och pratar lite och de slutar med att jag frågar om hon vill ses lite fort,
Jag hade ju ändå inge för mig, så den där värmen försvann efter ett tag haha
Så träffade henne och Edwin i typ 20 minuter eller nått och bara små prata i de hemska snövädret!
Men jag va rätt klädd jag, jag hade leggings, 2 par strumor, jeggings, mjuckis brallor, 2 linnen, en varm hood tröja, en dunjacka och sist och minst en mössa. Så jag behöll lite värme iaf :D
Sen när jag kom in la mig i sängen igen å här ligger jag nu och ska sova tror jag...
Eller föresten de blir fan ett avsnitt av Scrubs först, sen sova ;)
Puss puss :*


Så jävla unerbart bra serie! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback