Hemma

Jaha då har man kommit hem då :)
Blev ingen skola i dag som jag gissade, jag mår alltid dåligt på mornarna jag förstår fan inte,
Sen så åkte jag i väg med Stefan, Josse & Mamma och handla,
Sen släppte vi av Stefan & Josse vid deras bil så körde dom hem och jag & mamma ner på stan,
Så de blev liiite shopping där också, och nu har jag kommit hem,
Eller jag kom hem för typ 20 minuter sen bara att min dator typ fucka -.-
Senare så ska jag väl vara med S&J och åka runt lite,
Om jag orkar vill säga, börjar bli lite slut i kroppen efter att gått så mycket (a)
Men men nu ska jag typ fixa nått att äta eller så :)
Puss puss :*

Här va de jag handla :)

Linne - H&M
Byxor - H&M
Brunkräm - H&M
Puder - H&M
Schampo & Balsam - Willys
Deodorant - Willys




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback